FAQ’s

Most frequently asked questions

Verzending & levering

Je pakketje wordt verzonden met POSTNL. Vóór 16:00 besteld, is de volgende  dag al in huis. Last minute geboekte vakanties en toch een toffe koffer bestellen die op tijd binnen is? Dat is dus geen probleem!

Na uw bestelling ontvangt u een track & trace, zodat u goed op de hoogte blijft van de bezorging.

Wij rekenen geen extra kosten voor het verzenden van uw bestelling. Al onze producten worden gratis verzonden. Heeft u uw bestelling voor 16:00 uur besteld, dan word die de volgende werkdag bij u geleverd.

De koffers van Trolleyz worden verzonden binnen Nederland, naar België en Duitsland.

Heeft u uw bestelling voor 16:00 uur besteld, dan word die de volgende werkdag bij u geleverd. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u een track and trace code van POSTNL. Met de track and trace code kunt u eenvoudig uw pakket volgen.

Voor alle producten geldt een bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze 14 dagen kun je kosteloos je artikel retourneren. Voorwaarde hierbij is wel dat de artikelen niet gebruikt zijn en ze 100% compleet geretourneerd worden in de originele verpakking

Schades die zijn ontstaan tijdens de vlucht kunt u makkelijk de vliegmaatschappij voor aansprakelijk stellen.

Via https://www.juridischloket.nl/aankopen-en-garantie/garantie/vergoeding-bagage/, leest u daar alles over. Via deze link kunt u ook een voorbeeldbrief downloaden. U hoeft dan alleen de juiste gegevens nog in te vullen om uw claim rechtsgeldig te maken.

Is uw koffer beschadigd of stuk bij het leveren of is er iets met een van de onderdelen in de garantie? Dan willen we u vragen om een foto + beschrijving te mailen naar service@suitcasebrokers.nl

Wanneer je een bestelling plaatst Bij TROLLEYZ, mag je er vanuit gaan dat het een kwalitatief product is. Op ieder product geldt een wettelijke garantie wat inhoudt dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Veel producten hebben recht op fabrieksgarantie, dit is een aanvullende garantie op de wettelijke garantie. Dit is bij TROLLEYZ 1 jaar! 

 

Let op: Als het product tijdens uw vlucht kapot is gegaan kunt u dit verhalen bij de vliegtuigmaatschappij die uw koffers heeft verwerkt. Hoe u dit kunt doen leest u hier: https://www.juridischloket.nl/aankopen-en-garantie/garantie/vergoeding-bagage/

Helaas kunnen wij een geplaatste bestelling niet meer wijzigen. Zolang je bestelling nog niet in het verzendproces zit kunnen wij je bestelling wel annuleren zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen, neem hiervoor contact met ons op. Als annuleren niet meer mogelijk is omdat je bestelling al in het verzendproces zit kun je het altijd gratis aan ons terug sturen.

Je ontvangt je aankoopbedrag binnen 8 dagen na je herroepingsmededeling van ons terug op dezelfde wijze waarmee betaald is. Wij mogen wachten met de terugbetaling tot wij de artikelen retour hebben ontvangen, of je hebt aangetoond dat je de artikelen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Het ontvangen van een defect en/of beschadigd product is zeker niet de bedoeling. Daarom willen we graag voor je kijken wat we kunnen doen. Volg de volgende stappen:
  • Maak een foto van het defect en/of beschadiging.
  • Mail deze foto incl. ordernummer en kleine toelichting naar service@suitcasebrokers.nl

Om ervoor te zorgen dat het product goed bij ons aankomt, raden wij je aan om een stevige verpakking te gebruiken. Vaak kun je bij de supermarkt een gratis doos halen. Ook kun je bij het postkantoor een doos kopen. Zorg ervoor dat de doos goed is dichtgeplakt en vergeet de pakbon niet bij te voegen.

Heb je een klacht? Dan lossen we deze graag voor je op. Neem contact met ons op via de mail service@suitcasebrokers.nl. Beschrijf uw klacht aub zo volledig mogelijk.
Het is mogelijk om te betalen met de volgende betaalmethodes:
  • iDeal (Als je klant bent bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS, Regio Bank, van Lanschot of Triodos Bank, kun je gebruik maken van iDEAL
  • Creditcard (Visa, Mastercard & American Express)
  • Klarna Betaal later
  • Bancontact
  • Klarna Sofort banking

TSA cijfersloten worden geleverd met de fabriekscodes 000 of 0000.

TSA cijfersloten worden geleverd met de fabriekscodes 000 of 0000. Wil je deze cijfercode wijzigen naar een persoonlijke cijfercode, zeer aanbevolen, volg dan de onderstaande stappen. Tevens worden al onze TSA slotjes geleverd met een uitgebreide instructie om jouw TSA slot in te stellen of de code te wijzigen.
Zorg dat het slot nauwkeurig ingesteld staat op code 000 (of 0000).
  1. Druk op de knop, zodat het slot openspringt.
  2. Druk het pinnetje op het TSA slot in met een pen of met paperclip en houd deze vast.
  3. Kies, terwijl je het pinnetje ingedrukt houdt, de gewenste cijfercombinatie voor je TSA slot.
  4. Laat na het instellen van de code het pinnetje weer los. De nieuwe cijfercode is nu ingesteld.
  5. Noteer de nieuwe cijfercode die je zojuist hebt ingesteld voor je cijferslot. Bewaar de code waar je hem ook weer kan terug vinden, bijvoorbeeld in je telefoon of berg deze op bij de rest van je reisbescheidenen.
Let op, het TSA slot instellen kan per type cijferslot verschillen. Alle onze TSA sloten worden geleverd met instructies op de code te wijzigen.
TSA code wijzigen
  1. Stel het TSA slot in op je oude cijfercode.
  2. Houd het pinnetje op het slot ingedrukt met een pen of met paperclip.
  3. Stel ondertussen de nieuwe gewenste cijfercode in.
  4. Laat het pinnetje los; de nieuwe code is ingesteld.
  5. Noteer de nieuwe code die je zojuist hebt ingesteld voor je cijferslot. Bewaar de code waar je hem ook weer kan terug vinden, bijvoorbeeld in je telefoon of berg deze op bij de rest van je reisbescheidenen.
Let op, een nieuwe code voor je TSA slot instellen kan per type cijferslot verschillen. Alle onze TSA sloten worden geleverd met instructies op de code opnieuw in te stellen.

Op onze contactpagina zijn de contactgegevens te vinden. U kunt ons bereiken per mail https://trolleyz.nl/contact/

Betalen

Het is mogelijk om te betalen met de volgende betaalmethodes:
  • iDeal (Als je klant bent bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS, Regio Bank, van Lanschot of Triodos Bank, kun je gebruik maken van iDEAL
  • Creditcard (Visa, Mastercard & American Express)
  • Klarna Betaal later
  • Bancontact
  • Klarna Sofort banking

De factuur vind je bij jouw bestelling. Deze ontvangt u ook per mail. Ben je de factuur kwijtgeraakt? Neem dan even contact met ons op, dan sturen wij de factuur per e-mail.

Retourneren

Zeker, geen probleem. Zolang je product aan de retour voorwaarden voldoet, kun je deze retourneren.

Contact

Still have questions?